EXTRAB , EXTRA 6 astea

Ate honetan dena amaitu dugu txukun eta ordenatuta dago dena apur bat urduri gaude ia hurrengo astean ondo egingo ba dugun ala ez baina esfuertzua jartzen ba dugu primeran egingo dugu . Nire uztez oso lan ona egin dugu gaurko egunean esfuertzu asko jarri ditugulako ( gehienez pertsona batzuek ). Hobetu behar duguna da gure arteko konfidantza eta euskeraren erabilera oraindik ez dugulako gainditzen . Gaur ikasi dudana da , ekipo bat bezala lan egiten ba dugu : denok denoi laguntzen , errezpetatzen eta laguntzen , oso lan ona egin ahal dugula . Hurrengo zaiorako pendiente duguna da , gure ahozkoa , bakarrik ikasi behar dugu eta ahal eta hoberen egin . Nik nire ezfuertzu gehienak jarriko ditut oso ondo egiteko nik eta nire taldeak .

Comentarios

Entradas populares de este blog

ANAWIN PROIEKTUAREN HASIERA .

ANAWIN PROIEKTUA SINTESIA

ANAWIN 2 . ASTEA